DİKKAT! Bu Blog Türkiye'de İlk ve Tek Bir Üniversiteye Bağlı Profesyonel Tiyatroya; Fatih Üniversitesi Sanat Tiyatrosuna Aittir.

20.9.13

Gelince Eylül Ayları, Açılır Tiyatro Sezonları




Eylül soğuğuyla beraber geldi.
Bir de bizim olduğumuz yer konum itibariyle İstanbul sıcaklık ortalamasının çok çok altında olduğu için yavaştan bir üşüme hali başladı.

Soğuklarla beraber insanların kapalı alanları tercih etmeleri ise gayet normal. 
Bence yazın park bahçe çayır çimen olayı bittikten sonra kışın yapılacak en güzel şey tiyatroya gitmek.
Ben de turneler yoğunlaşmadan önce bol bol tiyatro seyrediyorum.
Gerçi turnelerde de zaman zaman oyunlarımız haricinde başka ekiplerin oyunlarını izlemeye çalışırız.
Hatta bazen bazı karakterleri öyle severiz ki içten içe bu rolü ben oynasaydım diye küçük kıskançlıklar geçer içimizden.

Sinemadan farklı olarak canlı performansları izlemek benim için ciddi anlamda büyüleyici bir şey.
Özellikle içinde kendi hikayemi bulabileceğim oyunlar çok çok daha çekici oluyor benim gözümde.

Bazen Anadolu'nun küçük bir ilçesinde oyun sergilemeye gidiyoruz ve orda tiyatroya hatta bu tarz sanatsal faaliyetlere aç seyircilerle karşılaşıyoruz...
Sonra onlar için ne kadar önemli olduğumuzu ve onların bizim için ne kadar değerli olduklarını düşünüyorum.
Ve ardından dua ediyorum;
"İyi ki burdayız, iyi ki burdalar, iyi tiyatrolar hiç kapanmasın, derdi olan oyunlar hep sahnede kalsın"

Amin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder